»Na snemanju prizorov spolnosti je res bilo zelo radostno. V njih je bilo toliko golih teles, da popolnoma pozabiš, da si tudi sam gol.«
»Zamislil sem si, da bi Goli otok posnel brez dialogov, brez besed in brez scenarija – podobe bi bile vse«
»Ko sem naredil poskusne fotografije in jih kazal Stefanu, se mu je zdelo, da bi bilo najbolje zadržati te prizore, čeprav ima raje razkadrirane filme, akcijske prizore. Ko sem začel komplicirati, mi je ves čas govoril: 'Za to, kar ti potrebuješ za ta film, so ti dolgi nepremični kadri čisto v redu.'«
»Posneli smo prve prizore v mestu Svalbard, ki prikazujejo Supermana, medtem ko beži v trdnjavo samote.«
»Najtežje je bilo snemati prizore, kjer je bila tematika čustvena in nisem želel odigrati.«
»Več mesecev pred snemanjem je izbral dan, ko bomo snemali nočni prizor, v katerem sneži. In točno tisti dan, kot po urniku, je snežilo.«
»Na koncu se je v tistem prizoru genialno odrezal, pa je bil to človek, ki je šel tisti dan slučajno mimo. Taki avtentični biseri v drugačnih produkcijskih okoliščinah ne bi bili izvedljivi.«
»Dva dni smo snemali slavnostni klubski prizor v slogu Studia 54. Francis se je sprehajal po prizorišču in s prijaznimi objemi in poljubi na lica igralcem v ozadku vzpostavljal duh prizora.«
»Lahko si predstavljate, kako težko je bilo snemati živali. Včasih me kakšen gledalec pobara: 'Videl sem lisico v tistem prizoru. Kakšno srečo ste imeli, da ste jo posneli.' Ah, sploh si ne morete misliti, kako je bilo. Živali v filmu niso samo za kuliso, temveč nekaj pomenijo, predstavljajo. Medved nekaj predstavlja, ovca tudi, lisica tudi ... Bilo je pomembno, da smo živalim dali prvinsko besedo, saj ponazarjajo to dualnost človeka in živali.«
»Ryan Reynolds napisal 'ključen' prizor v filmu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju